»Osrednja slovenska gledališka produkcija je bila manj aktivna pri njeni refleksiji kot siceršnji evropski kulturni prostor.«
»Se mi zdi, da lahko že znotraj nekih kreativnih procesov pride do deprofesionalizacije.«
»Smo v trenutku porasta lutkovno-animiranih predstav za odrasle, kar odseva tudi tekmovalni program, ki ga sestavljajo tri otroške predstave in tri predstave za mlade oz. odrasle, te prav tako izstopajo v spremljevalni sekciji. (...) Zdi se, da počasi, a vztrajno zlasti predmetno gledališče v širšem polju uprizoritvenih praks dobiva pomembno mesto in več prostora za raziskovanje in eksperiment. Njegova pomembnost se kaže tako na strani ustvarjalnih zasedb kot tudi občinstva in kritike.«
»V program sem umestila predstave, ki so me navdihnile in navdušile na uprizoritveni ravni, ki so se mi zdele pomembne, drzne na vsebinski ravni, ki so odpirale teme ali perspektive, ki so bile do zdaj postavljene na rob, predstavo, ki se je odločila, da bo animirala svetlobo, in ne predmeta ali lutke, za spremembo.«
»Po besedah Zale Dobovšek so v spremljevalnem programu 'uprizoritve, ki so še bolj specifične. Celostno me mogoče niso popolnoma prepričale, a vsebujejo elemente, ki so izjemno pomembni tako za samo kreativo in preizpraševanje novih ustvarjalnih vzorcev znotraj scene, na drugi strani pa odpirajo zelo pomembne družbene vsebine in tematike, o katerih moramo čim prej začeti govoriti čim bolj konsistentno, suvereno in kritično tudi znotraj lutkovnega gledališča in animiranih form.«
»Kot je na novinarski konferenci pred začetkom Gibanice povedala Zala Dobovšek, je bilo njihovo vodilo pri tem 'dobre, zanimive, kakovostne predstave, ki bodo v polnosti zaživele z občinstvom'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju